Kampania reklamowa na FB

Jeszcze kilka lat temu najpopularniejszymi kanałami dotarcia do nowych klientów były telefony lub maile. Z czasem formy te okazały się niewystarczające. Dlatego wielu przedsiębiorców poszukuje alternatyw. Jedną z nich są kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Przeszło 20 milionów użytkowników loguje się codziennie na swój profil na Facebooku. To miejsce, w którym przebywa Twój potencjalny klient. Dzięki Facebookowi pozyskuje informacje dotyczące firmy, poszukuje opinii o produktach i sprawdza oferowane usługi nim z nich skorzysta. Właśnie dlatego portal ten jest coraz chętniej wykorzystywany do promocji firmy. Facebook oznacza możliwości. Ułatwia kreowanie wizerunku eksperta i profesjonalisty. Pomaga także ocieplić relacje z potencjalnym klientem. Dobra kampania reklamowa na FB może zakończyć się pozyskaniem stałego klienta i zwiększeniem sprzedaży.

 

Możliwości Facebooka

Facebook od jakiegoś czasu przestał być traktowany jako portal o charakterze towarzyskim. Jego popularność i generowane zasięgi organiczne sprawiają, że wielu przedsiębiorców wykorzystuje go do rozwoju firmy. Jedną z możliwości jest kampania reklamowa, dzięki które generowane są leady. To termin, z którym zetknął się każdy, kto korzysta z innowacyjnych narzędzi e-marketingu. Kryje się za nim klient potencjalnie zainteresowany Twoim produktem lub usługą. Sprawdź, jak skutecznym narzędziem do generowania leadów jest Facebook.

Jak działa kampania reklamowa na FB?

Otrzymałeś powiadomienie na telefon. Być może oznacza to, że znajdujesz się w grupie docelowej, do której trafia reklama na FB. Jednocześnie to samo powiadomienie trafiło do kilku tysięcy osób. Tak w telegraficznym skrócie rozpoczyna się kampania reklamowa na FB. Następnie użytkownik natrafia na grafikę, do której dołączona jest treść. Od jakości tego komunikatu zależy powodzenie kampanii na FB. Dobrze przemyślana reklama zaintryguje potencjalnego klienta. Dzięki temu kliknie link, który odeśle go na landing page. To strona, na której znajduje się formularz kontaktowy. Być może w tym miejscu pojawią się wątpliwości. Formularz kontaktowy wiąże się z koniecznością wypełniania danych, co wymaga czasu. W praktyce oznacza to, że użytkownik porzuca stronę. Dlatego Facebook rozwiązuje ten problem i wypełnia pola formularza danymi użytkownika. Wystarczy kliknąć „wyślij”. To prosty i skuteczny sposób generowania ledaów za pośrednictwem mediów społecznościowych. Pozyskasz dane kontaktowe do osoby potencjalnie zainteresowanej Twoim produktem lub usługą.

Grupa docelowa w kampanii na FB

Lead generation za pośrednictwem Facebooka to obecnie jedna ze skuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnych klientów. Jednak żeby tak się stało, warto przemyśleć swoje działania. Największy współczynnik konwersji obserwują firmy, które zainwestują w jakość. Kryje się za tym konieczność określenia grupy docelowej, do której trafi Twoja reklama. Warto określić jej wiek, płeć, zainteresowania, a nawet wykonywany zawód. Dzięki temu Twoja oferta trafi do osób potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

Zalety kampanii na Facebooku

Wśród zalet kampanii na FB warto wymienić niskie koszty. Inwestując w tę formę marketingu sieciowego, kontrolujesz wydatki na każdym etapie działań. Koszty naliczane są od konkretnej konwersji.

Facebook to także skuteczny lead generation. Generowanie leadów powiązane z reklamą jest proste i funkcjonalne. To rozwiązanie, dzięki któremu zwiększysz świadomość swojej marki i zbudujesz profesjonalny wizerunek firmy. Zaangażujesz klientów, którzy zaufali Ci wcześniej i pozyskasz nowych.

Kampania na FB ułatwia monitorowanie reakcji osób, które obejrzały reklamę. Dzięki statystykom przekonasz się, co działa, a z czego zrezygnować. To również skuteczny sposób budowania relacji z klientami. Social media ułatwiają bezpośredni kontakt z użytkownikami poprzez wymianę wiadomości prywatnych lub komentarze pozostawiane pod postami.

Korzyści będą się mnożyć. Pod jednym warunkiem: nie zajmuj się tym na własną rękę! Kampania reklamowa na FB wymaga zaangażowania i odpowiedniego przygotowania. Dlatego zdaj się na specjalistów w tym zakresie. Chętnie Cię w tym wyręczymy.

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Już teraz skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły współpracy. Zobacz, jak wiele możesz zyskać.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.