Czym jest Google Ads (dawniej Google AdWords)?

Być może za chwilę okaże się, że Google Ads to najlepsza forma reklamy dla Ciebie. Jak to poznać?
Wystarczy, że słowo „TAK” pojawi się przy choćby jednej z poniższych pozycji.

Oczekujesz:

  • szybkiego pozyskania nowych klientów,
  • skutecznej reklamy w Internecie,
  • zwiększenia sprzedaży,
  • mierzalnych efektów,
  • zwiększenia zasięgu reklamy,
  • elastyczności?

Google Ads do niedawna funkcjonowało także pod nieco dłuższą nazwą – Google AdWords. To system marketingowy stworzony przez firmę Google w 2000 roku. Polega na wyświetlaniu reklam w formie grafik, filmów wideo lub linków sponsorowanych. Kluczem jest pojawienie się ich we właściwym miejscu i w określonym czasie. Zawsze w odpowiedzi na potrzebę użytkownika, którą sygnalizują słowa kluczowe wpisane przez niego do wyszukiwarki. Cechą wyróżniającą to rozwiązanie jest personalizacja. Reklamy Google dopasujesz do użytkowników pod kątem zainteresowań, płci, wieku lub innych kluczowych zagadnień. Dzięki temu Twoje działania będą jeszcze skuteczniejsze.

 

Wybierz formę reklamy Google

Google Ads pozostawia pewną dowolność w wyborze formy reklamy. Decyzja zależy od celów, które zamierzasz osiągnąć. Kampania Google Ads daje możliwości. Wystarczy tylko umiejętnie je wykorzystać, a dotrzesz do TEGO klienta, w ODPOWIEDNIM czasie i miejscu. Właśnie dlatego reklamy Google sprawdzają się w każdej branży. Prowadzisz firmę usługową, e-sklep, a może jesteś producentem? Wybierz formę przekazu odpowiednią dla Twojej firmy. Chętnie Ci w tym pomożemy!

Rklama tekstowa

Użytkownik wpisze w wyszukiwarkę Google słowa kluczowe. Pojawi się krótka reklama tekstowa. To nic innego, jak 2 nagłówki, trochę treści i adres URL. Łącznie nieco ponad 100 znaków, które skutecznie przykują uwagę użytkownika. Wystarczy, że kliknie reklamę, by zaleźć się na Twojej stronie internetowej. Dzięki temu masz pewność, że trafiasz do osoby realnie zainteresowanej produktem lub usługą. W dodatku za reklamę płacisz dopiero w chwili, gdy użytkownik zostanie przekierowany na Twoją witrynę internetową. Po tę formę reklamy sięgają przedsiębiorcy z wielu branż.

Reklama graficzna

Reklama graficzna to baner, który ułatwia wizualną prezentację oferty. Dzięki temu reklama skuteczniej przyciąga uwagę internautów. Zamieszcza się go na stronach serwisów biorących udział w programie AdSense. To partnerzy Google o szerokich zasięgach sieciowych. Dzięki temu reklamy docierają do około 90% internautów. Bardzo istotną cechą tej formy reklamy w Google jest remarketing. Wystarczy, że użytkownik raz odwiedzi Twoją stronę, a reklama będzie za nim podążać. Tym samym zwiększy się świadomość Twojej marki.

Reklama produktowa

Reklama produktowa to tak zwane Zakupy Google lub Google Merchant. Ma formę boksu, w którym użytkownik widzi zdjęcie produktu wraz z ceną i marką sprzedającego. Reklamy tego typu ułatwiają bezpośredni zakup produktów i skracają proces decyzyjny klienta. Ich skuteczność to zasługa precyzyjności reklamy w Google. Tekst połączony z odpowiednią grafiką pojawi się jako odpowiedź na zapytanie użytkownika wpisane w wyszukiwarkę. Zachęci do wybrania Twojego produktu spośród konkurencyjnych ofert. Gdy użytkownik kliknie reklamę, zostanie przekierowany na stronę sklepu internetowego, gdzie dokończy zakupy. Ta forma zwiększa sprzedaż w e-sklepie.

Reklama wideo

Dobry spot reklamowy zapisuje się w pamięci klienta. Krótkie filmy reklamowe umieszczamy na odpowiednich kanałach, takich jak YouTube. Reklama wideo poprzedza odtwarzanie filmiku wyszukiwanego przez użytkownika. To alternatywa drogiej reklamy telewizyjnej.

Ile zapłacisz za kampanię Google Adwords (Ads)?

Kampania Google Ads to rozwiązanie bardzo elastyczne. Oprócz tego, że jej formę dopasujesz do celu, jaki chcesz osiągnąć, Google reklama ułatwia zarządzanie marketingowym budżetem. Niezależnie od tego, na który sposób się zdecydujesz, kontrolujesz wydatki. Najczęściej przyjmowaną formą rozliczenia jest model CPC, czyli z angielskiego Cost Per Click. Oznacza to, że za reklamę zapłacisz w chwili, gdy użytkownik kliknie wyświetlaną reklamę. Stawki ustalasz indywidualnie lub automatycznie generuje je system AdWords. Koszt kampanii Google Adwords zależy także od działań Twojej konkurencji. Skontaktuj się z nami, a my niezobowiązująco przygotujemy Ci analizę i propozycję budżetu, uwzględniając Towje cele i możliwości oraz otoczenie konkurencyjne.

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Już teraz skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły współpracy. Zobacz, jak wiele możesz zyskać.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.