11 sierpnia 2021

Poznaj 5 powodów, dlaczego warto zmienić stronę internetową na lepszą

Większość przedsiębiorców już o to zadbało. Posiadają stronę internetową. Jednak wciąż niewielu z nich zdaje sobie sprawę, że na samym posiadaniu poprzestać po prostu nie można. Czym przywita mnie witryna Twojej firmy? Niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że to ich wizytówka. Pracuje na rzecz firmy przez okrągłą dobę. Nie robi sobie przerw. Dlatego warto zadbać, by strona internetowa po prostu przyciągała. Dowiedz się, co jeszcze kieruje przedsiębiorcami, którzy stawiają na zmiany. Oto 5 powodów, dla których warto wprowadzić poprawki na stronie internetowej.

No 1: rozpoznawalność to klucz

Chyba nie ma osoby, która nie wie, co kryje się za wielkim, żółtym „M” z logo McDonald. Ta marka ma coś, do czego dąży każdy właściciel firmy. Jest rozpoznawalna. Ma na to wpływ cały szereg elementów: od kolorystyki zaczynając, a na rodzaju czcionki kończąc. Ta spójność powinna dotyczyć każdego obszaru, z którym identyfikuje się firma. Tym bardziej, gdy chodzi o stronę internetową.

No 2: bądź na czasie

Ruch na stronie firmowej maleje? Sprawdź, jak wyświetla się Twoja witryna na urządzeniach mobilnych. Być może to tutaj tkwi problem. Internauci stawiają na mobilność. Coraz częściej poszukują informacji za pomocą telefonów i smartfonów. Dlatego zadbaj, by Twoja witryna ładowała się sprawnie i była czytelna również na małych oknach urządzeń mobilnych.

No 3: zdobądź zaufanie

Podkreślę to raz jeszcze: firmowa strona internetowa to wizytówka. Jak żadne inne narzędzie ułatwia lub utrudnia uwiarygodnianie biznesu. Dlatego nie pozwól sobie na bylejakość. W przeciwnym razie zapłacisz wysoką cenę za swoją obojętność. Dobra strona internetowa to jeden ze sposobów, by zdobyć zaufanie klienta nim jeszcze go poznasz.

No 4: konkurencja daleko w tyle

Profesjonalna strona internetowa to klucz do sukcesu. Będzie promować produkty i usługi z oferty Twojej firmy w dowolnym czasie i miejscu. Dlatego zadbaj o jakość. To jeden z najprostszych sposobów, by pozostawić Twoją konkurencję w tyle.

No 5: nie pozwól sobie na nudę

Od nowej strony internetowej wiele się zaczyna. To często pierwszy krok do dobrych zmian w całym przedsiębiorstwie. Pokaż światu, co się zmienia w Twoim biznesie. Zrób to dobrze, by nic nie umknęło uwadze Twoich klientów. Najgorsze, co może Ci się przytrafić, to brak pomysłu i nuda. To sprawia, że klienci rozglądają się po ofertach konkurencji. Zaskakuj!

Badaj zmiany!

Wprowadzanie zmian jest dobre, to fakt. Prawda ta sprawdzi się pod jednym warunkiem. Każdą zmianę poprzedzaj badaniami. Pamiętaj, że modyfikowanie elementów, które do tej pory się sprawdzały może przynieść odwrotny skutek. Dlatego, nim podejmiesz decyzję na „tak”, zdecyduj się na badania marketingowe. Dzięki temu ustalisz, które modyfikacje są najbardziej pożądane przez Twoich klientów.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.