26 sierpnia 2021

Skuteczne pozycjonowanie? – wykorzystaj Google AdWords!

SEO czy Google AdWords, co wybrać? Z tym dylematem trafia do nas wielu Klientów. Odpowiemy zgodnie z prawdą – nie wybieraj. Skorzystaj z obu rozwiązań. Duet ten wzmocni promocję Twojej strony internetowej w wyszukiwarce. Jak to możliwe?

SEO jest procesem. By zobaczyć oczekiwane efekty, potrzeba … czasu. Skuteczne pozycjonowanie wymaga systematyczności i skrupulatności. Jeżeli wpleciesz w te działania linki sponsorowane, przyspieszysz efekty. Jedno jest pewne – z połączenia SEO i Google AdWords możesz tylko zyskać.

Słowa kluczowe – filar pozycjonowania

Słowa kluczowe to frazy, z których korzystają internauci. Podczas przeglądania sieci, wpisują określone zbitki wyrazów do wyszukiwarki. Warto je znać, by przeglądarka Google podsuwała w odpowiedzi Twoją witrynę. To właśnie od słów kluczowych zależy pozycja Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

Czas na selekcję – o Google AdWords

Informacja ta skupi uwagę każdego, kto ceni sobie efektywność. Google Adwods jest jak doświadczony trener. Oszczędza Twój czas, gdyż podsuwa gotowe rozwiązania. Nie tracisz energii na selekcję, gdyż zrobi to za Ciebie. Podsunie najpopularniejsze frazy. Jeżeli do promocji firmy wykorzystasz kampanię z użyciem linków sponsorowanych, wzrośnie skuteczność Twoich działań. To rozwiązanie, dzięki któremu sięgniesz po właściwe słowa - klucze.

Siła Google AdWords

Czas na poznanie prawdziwego asa z rękawa Google AdWords. To rozwiązanie ułatwi Ci kierowanie reklam do konkretnej grupy docelowej. Dzięki temu linki sponsorowane widzą Twoi potencjalni klienci, a nie przypadkowe osoby, które szperają w sieci. Tym samym znacząco skracasz czas oczekiwania na efekty. Jeżeli Twoja reklama trafi do potencjalnego klienta, tylko „klik” dzieli go od poznania Twojej oferty. Niestety rzeczywistość nie jest tak różowa. Koszt pojedynczego kliknięcia jest całkiem spory. Wynosi nawet do 5 złotych za sztukę! Jednak Google AdWords to kampania, w której kontrolujesz wydatki. Wystarczy, że określisz górną, dzienną granicę finansową.

Jak działać, to tylko skutecznie

By wykorzystać Google AdWords, wystarczy założyć konto. Wraz z rejestracją, otrzymasz raporty, które ułatwią Ci monitorowanie efektów prowadzonej kampanii.

Ale wróćmy do naszego duetu. Wyraźnie zaznaczyliśmy, że w Google AdWords tkwi ogromny potencjał. Dlatego pomyśl, co wyjdzie z połączenia sił pozycjonowania i Google AdWords! Ale pamiętaj: żaden mechanizm nie będzie działać sprawnie bez odpowiedniego przygotowania. Dlatego warto skorzystać z wiedzy specjalistów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.