Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Już teraz skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły współpracy. Zobacz, jak wiele możesz zyskać.

Agencja interaktywna | Skuteczna reklama w internecie

NASZE OSIĄGNIĘCIA

15 RYNKÓW

NA CAŁYM ŚWIECIE

200 TYS.

FRAZ W TOP10

16 LAT

DOŚWIADCZENIA

150

ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

19

OSÓB W ZESPOLE

NASI KLIENCI

Arval
Yope
Axtel Headsets
Click & Go
Indizio
Premium Medical

REFERENCJE

WYNIKI NASZYCH DZIAŁAŃ DLA WYBRANYCH SERWISÓW


Komputery i multimedia

Wzrost ruchu użytkowników: 2589%


VOIP

Wzrost ruchu użytkowników: 1513%


Leasing i wynajem aut

Wzrost ruchu użytkowników: 20%


Ubezpieczenia turystyczne

Wzrost ruchu użytkowników: 1203%


Zdrowie

Wzrost ruchu użytkowników: 21417%


Instrumenty muzyczne

Wzrost ruchu użytkowników: 2534%


Medycyna estetyczna

Wzrost ruchu użytkowników: 294%

BLOG

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to najbardziej efektywna metoda promocji w Internecie. Działania zwracają uwagę klienta na konkretny produkt, usługę lub wydarzenie. Właśnie dlatego popularność tej metody nieustannie rośnie. Skuteczne pozycjonowanie ułatwia rozwój firmy w sieci. Oznacza wzrost widoczności i zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Jak to możliwe? Pozycjonowanie to szereg działań, które podnoszą pozycję strony internetowej w naturalnych wynikach wyszukiwania Google. Wystarczy, że potencjalny klient wpisze słowa kluczowe do przeglądarki. Google zareaguje błyskawicznie. Jeżeli Twoja witryna wyświetli się w szczytowych wynikach wyszukiwania, bądź pewien, że zadbali o to specjaliści.

Pozycjonowanie od strony użytkownika sieci

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej rozpoczyna się od wyszukiwarki. Najczęściej wybór użytkowników sieci pada na Google. Wyszukiwarka rozpoczyna poszukiwanie informacji na podstawie wpisanych fraz. Zwyczajowo nazywa się je słowami kluczowymi. Jak dobrze dopasowany klucz otwierają wirtualne drzwi do konkretnych informacji poszukiwanych przez użytkowników sieci.

Lista stron odpowiadających frazom wpisanym przez użytkowników sieci to tak zwane SERP-y. Google podsuwa je automatycznie. Wyniki, które się wyświetlą dzielimy na organiczne oraz linki sponsorowane. Pierwsze z wymienionych to witryny, które Google uzna za najbliższe wpisanej frazie kluczowej. Nazywamy je wynikami naturalnymi lub organicznymi. Na pierwszej stronie wyświetlonych wyników znajdziesz 10 pozycjonowanych witryn. Linki sponsorowane wyróżniają się ikoną REKLAMA. To płatne reklamy stron, które podsuwa Google Ads. W wynikach wyszukiwania zauważysz kilka takich linków.

SERP-y to zmienne optymalizowane przez Google. Przeglądarka nieustannie dopasowuje wyniki wyszukiwania do oczekiwań użytkowników. Właśnie w ten sposób powstaje ranking stron internetowych wyświetlanych po naciśnięciu klawisza Enter. O kolejności tych wyświetleń decyduje algorytm wyszukiwarki Google. To taki strażnik realizacji celu użytkownika sieci. Nim wyświetli proponowane strony, sprawdzi przeszło 200 czynników. Sugestią dla algorytmu są właśnie słowa kluczowe.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

  1. Analiza biznesu klienta
    Każdy biznes jest inny. W tych słowach nie ma niczego odkrywczego. Do czasu, aż odczytasz je dosłownie. Biznesy naszych klientów są uzależnione od różnych czynników, na które warto zwrócić uwagę. Być może z takim podejściem spotykasz się po raz pierwszy. Przecież znajdujesz się na stronie, z której jasno wynika, że zajmujemy się pozycjonowaniem. Jednak tylko dokładne przyjrzenie się Twojej firmie sprawi, że poznamy mocne i słabe strony biznesu, który prowadzisz. Dzięki temu nim zaproponujemy rozwiązania, uwzględnimy Twoje realne potrzeby.
     
  2. Analiza konkurencji
    Chcesz działać skutecznie? W takim razie bacznie obserwuj swoją konkurencję. Dzięki temu będziesz w stanie się wyróżnić. Dotyczy to również pozycjonowania. Twoja konkurencja to dla nas cenne źródło informacji. Dlatego dokładnie przyjrzymy się ich stronom internetowym. Dzięki temu poznamy nie tylko frazy, które konkurencja wykorzystuje do promocji, ale sprawdzimy, jak długo się pozycjonują i z jakich metod korzystają. Element ten jest konieczny do stworzenia spersonalizowanej strategii marketingowej nastawione na precyzyjne analizowanie założonych celów. Tworzymy rozwiązania, które wyróżnią Twój biznes.
     
  3. Przygotowanie spersonalizowanej strategii
    Dlaczego chcesz pozycjonować witrynę internetową? Wachlarz odpowiedzi padających w tym miejscu jest naprawdę szeroki. Nie zawsze chodzi tylko o sprzedaż, która generuje zyski. Niekiedy celem pozycjonowania jest pozyskanie leadów (zapytań ofertowych) lub generowanie ruchu na stronie internetowej, dzięki któremu później można zarabiać na reklamach. Innym razem chodzi o zwiększenie świadomości marki. Działania specjalistów z GOSEM są napędzane przez cele klienta. Dlatego pozycjonowanie to bardzo ogólny termin na określenie naszej pracy. Rozwiązania, które usłyszysz są odpowiedzią na Twoje potrzeby i oczekiwania. Oznacza to, że do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
     
  4. Audyt SEO
    Audyt SEO to pojęcie o bardzo szerokim znaczeniu. Wymaga drobiazgowości, więc trudno opisać je w sposób ogólny. Chyba najbardziej trafionym określeniem są działania techniczne przeprowadzane wokół Twojej strony internetowej. Kryje się za tym szereg czynników, które sprawdzamy. Należą do nich: audyt sytuacji w SERP, analiza strony w wynikach wyszukiwania i diagnoza wewnętrzna witryny internetowej. Dzięki temu skuteczniej poznamy Twoją stronę internetową. Spojrzymy na nią nie tylko z perspektywy przeglądarki Google. Obiektywnie określimy, jak widzi ją Twój potencjalny klient.
     
  5. Optymalizacja strony i wdrażanie zaleceń
    Diagnoza postawiona, czas wdrożyć zalecenia. Twoja strona internetowa trafi na warsztat doświadczonych specjalistów od pozycjonowania, UX oraz programistów. To osoby, których zadanie brzmi: działać skutecznie! Dzięki ich wiedzy, doświadczeniu i skrupulatności, Twoja witryna internetowa zostanie odpowiednio zoptymalizowana. Zacznie realizować cele, na których Ci zależało. Opiekę nad Twoim projektem obejmie doświadczony technik SEO. To krok w stronę lepszej komunikacji z klientem. Technik pozostanie z Tobą w bezpośrednim kontakcie. Jeżeli pojawi się problem, nie będziesz przełączany od jednej osoby do drugiej. Skróci się także czas oczekiwania na odpowiedź. Uważamy, że sprawna komunikacja jest tak samo ważna, jak realizacja usługi.
     
  6. SEO copywriting
    Jak zaangażować użytkownika, który odwiedza Twoją witrynę internetową? To pytanie zadaje sobie każdy, kto chce zwiększyć ruch organiczny. Dzięki współpracy z GOSEM, Twoja witryna internetowa będzie nie tylko dobrze pozycjonowana. Dodatkową kalorią dla użytkownika staną się wartościowe treści. Skuteczne pozycjonowanie oznacza nasycenie strony tekstami, które uwzględniają frazy kluczowe. Treści te mają nie tylko moc pozycjonującą. Dzięki doświadczeniu copywriterów, zainteresują i dadzą czytelnikowi wartość. A to element, który pomaga zbudować relację z użytkownikiem Twojej strony www.

SEO czy SEM?

Za nami rozmowa dotycząca Twojego biznesu. Znamy już cele, które zamierzasz osiągnąć, inwestując w marketing internetowy. Nagle do Twoich uszu dociera słowo SEM, które miesza się z SEO. Te skróty brzmią podobnie, ale nie należy ich mylić. SEO to pozycjonowanie. Na efekty trzeba poczekać, ale będą długofalowe. SEM to pojęcie szersze. Najtrafniej obrazuje je równanie: SEM = SEO + PPC (ang. Pay Per Click). Wariant ten może przynieść efekty od razu. Zatem dlaczego z początku proponujemy pozycjonowanie zamiast wersji rozszerzonej? Pozycjonowanie oznacza działania komplementarne, które rozkładają się w czasie. Twoja witryna internetowa nie straci widoczności z dnia na dzień. Inaczej dzieje się w przypadku PPC. To reklamy płatne. Zatem w chwili, gdy skończy się budżet, a płatny wynik wyszukiwania przestanie się pojawiać w wyszukiwarce, ruch na Twojej stronie gwałtowanie spadnie. PPC to znakomite uzupełnienie pozycjonowania. Warto to podkreślić. Dlatego zacznijmy od podstaw SEO, a potem stopniowo rozszerzajmy działania.

Dlaczego warto?

Przeglądarkę Google opiszesz wieloma słowami, ale chyba najtrafniejszym jest wiedza. Szybki i łatwy dostęp do informacji sprawia, że użytkownicy coraz częściej rezygnują z radia lub telewizji. Potencjał ten doceniają przedsiębiorcy. Jakie zalety wpływają na rosnącą popularność pozycjonowania?

Precyzyjność

Skuteczne pozycjonowanie to błyskawiczna i precyzyjna odpowiedź na potrzeby wpisywane do wyszukiwarki przez potencjalnych klientów. To właśnie słowa kluczowe. Google zareaguje na nie błyskawicznie. Podsunie to, czego użytkownik szukał w jednym miejscu i w odpowiednim czasie. Zadbamy, by była to Twoja witryna internetowa.

Persona klienta

Czy jesteś w stanie opisać swojego klienta? Nie trać na to czasu! Potrzebne wskazówki znajdziesz właśnie w przeglądarce Google. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzia, by poznać frazy kluczowe wpisywane przez potencjalnych klientów. To konkretne dane, które ułatwiają dopasowanie oferty internetowej Twojej firmy do potrzeb użytkowników.

Bezpieczeństwo

Pozycjonowanie firmowej strony internetowej ułatwia docieranie do nowych klientów, a tym samym rozwija biznes. Obecnie jest to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych dostępnych na rynku. Dlaczego? Wystarczy porównać SEO z płatną reklamą w chwili, gdy wyczerpie się Twój budżet. Pozycjonowana strona nie zniknie z wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Odwrotnie jest z reklamą. Gdy przestajesz płacić, kończy się ruch na Twojej stronie. Z tego opisu wynika, że inwestycja w pozycjonowanie jest bezpieczna. To najbardziej stabilna finansowo metoda promocji Twojej firmy.

Buduj zaufanie. Buduj świadomość marki.

A skoro już jesteśmy przy finansach, warto zaznaczyć, że dobra pozycja w Google oznacza wzrost świadomości użytkowników sieci. Witryna internetowa, która regularnie pojawia się w pierwszych wynikach wyszukiwania wzbudza zaufanie. To najprostszy sposób, by budować świadomość marki w sieci. Argumenty te są poparte liczbami: 43% dla pierwszego linku i 3% dla dziesiątego linku. To ruch użytkowników zanotowany na stronie wyświetlonej przez wyszukiwarkę. Jak wykorzystasz tę wiedzę?

Zostaw konkurencję w tyle

Internet to baza wiedzy. Gdy wiesz, jak i gdzie szukać, znajdziesz w nim odpowiedzi na pytania dotyczące działań Twojej konkurencji. Współpracując z GOSEM nie musisz tego robić na własną rękę. Korzystamy w tym celu z narzędzi, które ułatwiają znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące sposobów i metod pozycjonowania. Z chirurgiczną precyzją przeszukujemy social media, spoglądamy na reklamy w Google Ads, by poznać obszar działań wybranych przez Twoją konkurencję. Posiadając taką bazę wiedzy, tworzymy projekt dopasowany do Ciebie. Dzięki temu jesteśmy w stanie zwiększyć Twoje szanse na zdobycie przewagi konkurencyjnej. Wszystko zależy od branży, jaką reprezentujesz.

Czas

Pozycjonowanie to proces, który wymaga czasu. Właściwie dobrana strategia pomoże zbliżyć się do osiągnięcia celu. Pierwsze efekty będą widoczne już po kilku miesiącach współpracy. Jednak warto w tym miejscu podkreślić, że wypracowana pozycja oznacza korzyści, z których będziesz czerpać przez długi czas.

Od czego zależy koszt pozycjonowania strony?

Cena pozycjonowania to element, który ułatwia lub utrudnia podjęcie decyzji przez klienta. Jednak w metodzie tej nie cena jest najważniejsza, a jakość świadczonych usług. Dlatego w tym miejscu nie pojawi się konkretna kwota. Na cenę tej usługi wpływa szereg czynników.

Należą do nich:

  • branża, którą reprezentujesz,
  • liczba konkurentów, których biznes określa ta sama fraza,
  • ilość usług i produktów promowanych,
  • zakres prac pozycjonerskich, które trzeba wykonać przy Twojej stronie.

Elementów, które bierzemy pod uwagę jest więcej. Jednak najważniejszym z nich jest efekt, który chcesz osiągnąć. Cena pozycjonowania zależy od Twoich oczekiwań, ale także od otoczenia konkurencyjnego. Dokładne szczegóły współpracy poznasz, gdy pozwolisz nam przyjrzeć się Twojemu biznesowi z bliska. Jest jedna rzecz, którą się w tym miejscu pochwalimy. Użyjemy do tego celu zdania wypowiedzianego przez naszych klientów: „GOSEM, czyli bardzo wysoki stosunek jakości do ceny”.

Gwarancja

Słowo gwarancja jest najczęściej kojarzone ze sprzętem, który podlega wymianie w razie poważnej awarii. W temacie pozycjonowania termin ten funkcjonuje na zupełnie innych zasadach. Żaden profesjonalista z branży nie da Ci gwarancji, że uzyskasz pierwszą pozycję w wynikach wyszukiwania Google. To proces, na który składa się mnóstwo czynników. W dodatku wyszukiwarka Google nie ujawnia gotowego przepisu na sukces. W związku z tym jedyne, co możemy Ci zagwarantować, to pełne zaangażowanie naszego zespołu oraz dokładne wykonywanie umówionych zadań. Bądź pewien, że użyjemy najlepszych narzędzi i technik, by zmaksymalizować efekty naszej pracy.

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę.

Już teraz skontaktuj się z nami, by ustalić szczegóły współpracy. Zobacz, jak wiele możesz zyskać.

Oddzwonimy.
Zostaw nam swój numer.